Obserwatorzy

wtorek, 30 sierpnia 2011

Candy u Kamarka!

Szczęście w losowaniu mnie nie opuszcza, a że szczęściem trzeba się dzielić ogłaszam candy u Kamarka.

Zasady takie jak zawsze:
1) Proszę o umieszczenie poniższego zdjęcia na pasku bocznym z linkiem zwrotnym do tego posta.
2) Komentarz pod tym postem wyrażający chęć udziału w candy.
3) Z tego względu, że bardzo lubię poznawać nowe blogi zapraszam do mojego candy wyłącznie osoby blogujące.

NAGRODA DODATKOWA
Będzie również nagroda dodatkowa.
 Pod koniec września wyjeżdżam na wakacje. Osoba, która zgadnie jako pierwsza do jakiego kraju się wybieram otrzymam pamiątkę zakupioną w tymże kraju. Bardzo ważne: jedna osoba wymienia jeden kraj. Mam nadzieję, że pobawicie się w zgaduj zgadulę. Odpowiedzi proszę umieszczać w tym samym komentarzu, w którym zgłaszacie chęć udziału.

A oto co można wygrać:



Losowanie 22 października.

241 komentarzy:

  1. W kolejce po takie słodkości nie może mnie zabraknąć :)
    W zgadywanie tez się pobawię chociaż będzie trudno bo nie ma żadnych wskazówek. Na szczęście nie ma też ograniczeń co do ilości typowanych krajów :D
    Zakładam, że podróż życia musi być wyjątkowa nie tylko dlatego, że o niej marzyliśmy ale również dlatego, ze do miejsca docelowego jest daleko. Myślę, ze mogą to być: Chiny, Indonezja, Tajlandia, Indie, Australia, Brazylia, Meksyk... no mogła bym tak jeszcze trochę wymieniać ale dam szansę innym :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Edytko. Dziękuję za podpowiedź. Zmieniłam zasady - proszę wszystkie zgadujące osoby o wymienianie tylko jednego kraju. Kamarek

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodkości... fiu, fiu!!!! Moze tym razem mi się poszczęści:)) A wyjazd... może Francja???

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju może zdarzy się cud i to będę ja?! Wybieram Maroko ;)
    Banarek już jest. Buziaki i miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  5. to i ja spróbuję, a stawiam na Hiszpanię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkości cudne
    Nie mam szczęścia w losowaniach, ale próbować trzeba

    A podróż marzeń? Hmmmmm Obstawiam Australię

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyłączam się do zabawy i stawiam na Egipt.

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja staję w ogonku po Twoje cudowne cukiereczki.
    O ile pamiętam mieszkasz za wielką wodą, dlatego obstawiam Polskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. po słodkości zawsze jestem chętna! a wakacyjnie strzelam w Portugalię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to ja się dopisuję i stawiam na Wyspy Kanaryjskie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przygarnę takie słodkości:D Co do wakacji to stawiam na Tunezję:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przygotowałaś duuużo słodkości.Chętnie je przygarnę.
    Stawiam na Włochy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja się chętnie zgłaszam! A może Irlandia?

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne rzeczy do wygrania :) a na miejsce wakacji obstawiam Barcelonę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też się zapisuję :) a te babeczki bardzo przyciągają mój wzrok :D
    a może odwiedzisz Włochy?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja zapisuję się i dość stronniczo stawiam na Szwecje - bo tam mi się marzy podróż :-) Pozdrawiam i dziękuję za miłe komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja także się wpisuję i strzelam że to Chorwację odwiedzisz:)
    Pozdrawiam i czekam cierpliwie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja się zapisuję na te cudowności. Obstawiam Chorwację i zapraszam do mnie:) :* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Może teraz ja u Ciebie wygram Candy byłoby fifty fifty a jeśli chodzi o kraj do jakiego wyjeżdżasz to może w naszej ojczyźnie zamierzasz spędzić jakieś upojne wakacje, ale ponieważ to hasło już padło to nie wezmę w tej zabawie udziału a tylko w candy i się wpisuję oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapisuję się. Piękne cukierasy. Co do zgadywanki, może Luksemburg??? Ale to totalny strzał bez zastanowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na słodkości jestem chętna, a co do wyjazdu to może... Ukraina ?
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na Kwiatuchowe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. stał ogonek stał ogonek dłuugiiii że aż strach przyszlam więc i ja :)
    a urlop może na Chorwacji ale pewnie nie

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też staję w kolejce po te wspaniałe cukiereczki. A kraj ... może Indie ?
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niezłe pyszności przygotowałaś.. :) ustawiam się w kolejeczce.. :)
    A wakacje.. może jednak w Polsce zostaniesz.. Bieszczady jesienią... ?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja spróbuję szczęścia w losowaniu. Może wakacje w Bułgarii?

    OdpowiedzUsuń
  26. Spróbuję swych sił w candy.
    Wakacje, hmmm, Turcja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie ustawię się po te cudeńka. I postawię na ścianę wschodnią, może Litwa? ;) W każdym razie życzę Ci udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też się ustawiam i strzelam Rumunię ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mmm pyszności! Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja obstawiam Egipt:)
    Ustawiam się:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się i ja i stawiam na Rosję :P

    OdpowiedzUsuń
  32. To ja też bym chciała spróbować szczęścia. Pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku (może w Hiszpanii?):)
    http://daszka.dicant.net/

    OdpowiedzUsuń
  33. No to ja też spróbuję szczęścia :)
    Pozdrawiam i życzę wspaniałej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapisuję się i ja :) Stawiam na Maderę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Stanę i ja w ogonku :) a kraj hmmm... może Szwecja.
    Pozdrawiam i miłego urlopu ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. przedłużam ogon; Norwegia

    OdpowiedzUsuń
  37. Islandia?..Zawsze marzyłam, żeby tam pojechać..

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja także stawiam na Polskę :) Świetne candy. Zapraszam również na moje. Miłego wyjazdu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  39. jej wszystkie chyba kraje co mi do głowy przyszły to juz zostały wymienione może Kuba chociaz to chyba nie kraj hehe ;) no i ustawiam się w kolejeczce po takie słodkości
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapisuję się ;) Może Nowa Zelandia ? :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ależ tu słodkości. Zapisuję się i dodaje do obserwowanych:-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zatem i ja zakolejkuję, a krajów mnóstwo już wymieniono, ale Ty na pewno wybierasz się na Karaiby :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pierwszy raz biorę udział w losowaniu takich słodkości! :)
    Obserwuję Twojego bloga pod nazwą Emka .
    Oczywiście dodałam obrazek z linkiem na moim blogu : www.rosaelle.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego urlopu. :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapiszę sie z chęcią , same cudeńka!!:) A jedziesz mmm...może do Niemiec?:) Ale pewnie Polska, ale stawiam na Niemcy:)
    pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ostatnio modna jest Portugalia. Ustawiam się w ogonku: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. A ja stawiam na Francję:) Pozdrawim

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się, obstawiam że to będzie Hiszpania

    OdpowiedzUsuń
  48. Może mi w końcu szczęście dopisze :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  49. Liczę na łut szczęcia w losowanie i stawiam na Szwecję.

    OdpowiedzUsuń
  50. Rewelacyjne Candy :) Ustawiam się w kolejce i - żeby było egzotycznie - obstawiam Maroko :]

    OdpowiedzUsuń
  51. I ja się zgłaszam :)...a może Norwegia?:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też się zgłaszam :) dodałam podlinkowany obrazek na mojego bloga www.kuferekinspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja też spróbuję:)
    Stawiam na Egipt?
    http://moniaz125.blox.pl/html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Obstawiam Włochy, myślę, że nawet Toskanię odwiedzisz:D
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Dopisuję się po candy.:)
    Co do wakacji, przede wszystkim życzę miłego odpoczynku.:) A wymienionych jest już tyle krajów, że sama nie wiem, jaki wybrać.:) Może Cypr?:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Może Grecję? :)
    Dopisuję się po cukierki ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Stawiam na Kubę . A słodkości fajnie byłoby przygarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  58. cudowności rozdajesz... Gratuluję podróży... może to egipt?

    OdpowiedzUsuń
  59. записываюсь! http://raznoe-interesnoe-poleznoe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. swietne candy, ustawiam sie wiec w kolejeczce:)
    pozdrawiam
    a moze UK ?
    agnieszka
    http://earringzone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ustawiam się w kolejeczce :)
    Kraj?? Hmm... Słowacja?

    OdpowiedzUsuń
  62. Życzę udanego wypoczynku i ustawiam się w kolejce po cukierasy!

    OdpowiedzUsuń
  63. kolejka dług, ale stanąć warto:)
    ..... wydaje mi się że to będzie Polska -w końcu ładny ten NASZ KRAJ:)

    pozdrawiam:)

    rachel

    OdpowiedzUsuń
  64. I ja ustawiam się w kolejce:) Wszystkie kraje turystyczne zostały już wymienione, więc życzę udanych wakacji- cieplutkiego słoneczka i niezapomnianych wrażeń, a pod koniec września najpiękniej jest na Wyspach Kanaryjskich...

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  66. NO I JA SIE USTAWIAM W KOLEJCE PO TE CUDOWNOSCI:)WYJAZD DO MKEKSYKU???

    OdpowiedzUsuń
  67. Cudne candy! Zapisuję się!
    Chyba jeszcze nikt Czech nie wymienił. Czyżby?
    Pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku!:-)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. Mnie w tej kolejce nie może zabraknąć, wspaniałe candy!! Zapraszam do siebie :)
    Oczywiście jedziesz do Finlandii :)

    OdpowiedzUsuń
  70. http://iakoma.blogspot.com/
    С удовольствием участвую!!!

    OdpowiedzUsuń
  71. staje w kolejce,a jako że wygrywa pierwsza osoba która zgadnie gdzie jedziesz, to wymyslam kraj który nie padł jeszcze w komentarzach,haha chociaż myśle że bedzie to Polska to obstawiam Izrael na przykład:):)

    OdpowiedzUsuń
  72. i ja i ja :D Wyspy Kanaryjskie :D

    OdpowiedzUsuń
  73. Również staję w kolejce po te cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  74. i ja ustawiam się po słodkości:)
    a obstawiam Kubę:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Piszę się na Egipt

    cohenna.yoyo.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Śliczności rozdajesz dlatego chętnie dołączę do kolejki. Życzę udanego pobytu w ...Polsce:)
    Pozdrawiam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  77. Staję w dłuuuugim ogonku pełna nadziei :)
    Na kraj typuję Chorwację !!!

    OdpowiedzUsuń
  78. Oczywiście chętnie wezmę udział w candy :D
    http://papierowe-cuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. ja również się zgłaszam!;)
    a jeśli chodzi o kraj to obstawiam...hm Bułgarię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ale piękne candy no to ustawiam sie w tej długiej kolejce,
    piszę się na Hiszpanię

    OdpowiedzUsuń
  81. Życzę udanego odpoczynku (może w słonecznej Italii). A słodkości fajnie byłoby wygrać :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  82. Wydaje mi się, że może to byc Turcja - ale gdzie by to nie było, życzę mnóstwa słońca i dobrego samopoczucia.
    Staję cierpliwie w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  83. ale cudenka z checia sie zapisuje. a jesli chodzi o kraj to skoro mieszkasz na Zielonej Wyspie to z pewnoscia do Polski lecisz ;-) PS ja tez smigam we wrzesniu i sie modle o to zeby tam nie padalo. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  84. Z wielką przyjemnością wezmę udział w Twoim Candy.

    Jeżeli mam wybierać kraj to USA, chociaż tak jak inne komentujące pewnie jest to PL

    OdpowiedzUsuń
  85. Chętnie przechwyciłabym Twoje cukieraski. A ja myślę, że może wybędziesz gdzieść blisko. Może Litwa? Zawsze chciałąm zwiedzić Litwę, Łotwę, czy Estonię. To kraje, któe leżą blisko, ale jakoś je zaniedbujemy. A myślę, że niesłusznie :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja również ustawiam się w kolejce. Obstawiam Grecję;) Pozdrawiam i zapraszam także do siebie na Candy!:)

    OdpowiedzUsuń
  87. a ja obstawiam Danię - pewnie tu nie jedziesz... ale polecam wszystkim. Kopenhaga jest sliczna, kolorowa. Duńczycy w sporej większości uśmiechnięci, życzliwi.. optymizm jest tu wręcz zaraźliwy. az mi szkoda ze jutro muszę wsiasc do samolotu powrotnego.

    OdpowiedzUsuń
  88. ja równiez wstaje w kolejce.
    A wakcje moze to bedzie Grecja

    zapraszam na moje candy powitalne http://niebieskomi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Chętnie wezmę udział w candy.

    Może krajem, który chcesz odwiedzić będzie Australia.

    OdpowiedzUsuń
  90. Ojej, jak widać po kolejce słodkości baaaardzo kuszące :) Mimo wszystko uśmiecham się do swojego szczęścia, mooooże akurat i ono uśmiechnie się do mnie :) Pozdrawiam ciepło Kamarku :)

    OdpowiedzUsuń
  91. ja się również chętnie się zgłaszam, i obstawiam, że to będzie... Chorwacja ! ;p

    [byłam tam i gorąco polecam] ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. Z przyjemnością przygarnełabym te cukierasy :)
    I myślę, że wybierasz się do Indii, bo stamtąd można ładne pamiątki przywieść ;)
    Pozdrawiam! Cz.

    OdpowiedzUsuń
  93. staję i ja ;) i stawiam na wyspy kanaryjskie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  94. Ja również się dopisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  95. Oooo, będę setną osobą?
    Oczywiście zapisuję się i stawiam na Egipt bo jest modny ostatnio :)

    sowlshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Kamarku, ustawiam się oczywiście:) a gdziekolwiek pojedziesz, baw się cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  97. Staje w kolejce, a ten kraj to moze Chiny?

    OdpowiedzUsuń
  98. chcę wziąć udział w twoim candy ;)
    a podróż może hmm.. Egipt ?

    OdpowiedzUsuń
  99. oj kamarku rozpieszczasz nas:) staję w kolejce bo słodkości jeszcze słodsze nisz poprzednio:)

    OdpowiedzUsuń
  100. Zgłaszam się!
    może Czechy?

    OdpowiedzUsuń
  101. A ja myślę,że do Polski,zapisuję się,miłego urlopu,gdziekolwiek by był

    OdpowiedzUsuń
  102. Wymienione zostało już tyle krajów, że nawet nie będę próbować niczego nowego wymyślać;) Do candy się oczywiście zgłaszam, może mi się poszczęści!

    www.piecykowo.blogspot.com

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Ja też stawiam na Polskę, a co!:}

    OdpowiedzUsuń
  104. grzechem byłaby odmowa udziału w candy :) dlatego się zgłaszam i ustawiam w kolejce :)
    i stawiam na hm... może Polska - taki powrót do korzeni :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  105. Ja też chętnie się ustawię w kolejkę:)

    Co do wakacji-nie mam pojęcia:) Może po prostu jedziesz gdzieś w góry... Czy nad morze... Oczywiście tu u nas;)

    Pozdrawiam Joaś
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Słodkości...Słodkiego wypoczywania...Czechy?
    Pozdrawiam słonecznie :)
    http://sztukarozwoju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. Mnie też nie może zabraknąć w kolejce po takie słodkości.
    Też obstawiałabym USA i jakąś wielką metropolię... może NY?

    Zresztą gdzie byś nie pojechała to baw się wspaniale!!!

    OdpowiedzUsuń
  108. Ustawiam się i ja po te słodkości.
    Hiszpania?

    OdpowiedzUsuń
  109. Staję grzecznie w kolejce po te cudowności...
    A urlop.....może w Polsce??:-)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  110. super candy ;) Pozwolę sobie się zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Z chęcią się zgłaszam :)

    A odnośnik do candy znajduje się u mnie w zakładce "Konkursy" o tu > http://kamykowa-czytelnia.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  112. Jakie super candy! Ja stawiam, nie wiadomo dlaczego, ale na Tunezję i piszę się na twoje słodkości, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Oczywiście, że się zapisuję na takie słodkości! Kolejka długa ale może się uda :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  114. zapisuję do zabawy:)
    a może odwiedzisz Polskę:)
    pozdrawiam
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. gdziekolwiek jedziesz życzę udanego odpoczynku, jeśli to Włochy to tym bardziej:)

    http://papierowa-vvia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. Chętnie ustawiam sie w kolejce po Twoje słodkości :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  117. Zgłaszam się :)
    Fajnie sobie gdzies pojechać! ja przedłużam sobie wakacje i jadę dziś do Gdańska :)
    www.whatshesdone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. No to i ja się wpisuję :)
    Pewnie już była Chorwacja i Kuba ale jakby nie to .. :)
    Zapraszam też do mnie już niedługo kolejne CANDY
    http://eressie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. Ja również ustawiam się w kolejce ;).. Pewnie większość krajów została wymieniona i ktoś już trafił, ale co mi tam Tajlandia!

    OdpowiedzUsuń
  120. ustawiam się na samym końcu po słodkości, życzę udanych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  121. Ustawiam się w kolejce. bozbar@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. Ja też staje w kolejce i zapraszam do siebie :-)|A i stawiam na Włochy :-)

    OdpowiedzUsuń
  123. Bardzo chętnie się zapisuję i zapraszam do siebie:
    omiljena.blogspot.com

    Uwielbiam Chorwację, nawet jak teraz się nie wybierasz, to kiedyś poświęć pieniądze i czas :)
    Nawet dość nieźle mówię po chorwacku ;)

    OdpowiedzUsuń
  124. Myślałam, myślałam, ale wszystko wymyśliłam już zostało wymienione ;) Zatem moją propozycją jest... Peru :D

    Pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  125. Zgłaszam się ! :)

    Co do wakacji... to nie mam pojęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  126. zgłaszam się :)
    aaalexia@wp.pl

    Portugalia :)

    OdpowiedzUsuń
  127. O mamusiu, ile tego! Zapisuję się do komitetu kolejkowego :) Pozdrawiam, Karolina

    OdpowiedzUsuń
  128. to jeszcze ja :)

    a kraj... Francja już była, więc obstawiam Szwajcarię. a jak nie, to i tak polecam;))

    OdpowiedzUsuń
  129. Obstawiam Czechy, ale tylko dlatego, że sama tam byłam i to pierwsze przyszło mi do głowy ;) i oczywiście ustawiam się w kolejce ;))

    OdpowiedzUsuń
  130. Spróbuję swoich sił po takie słodkości;)
    A skoro tez tu trafiłam to z miłą chęcią zagłębię się w starsze notki;)
    http://galeria-inspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  131. Dołączam się do zabawy i obstawiam Majorkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  132. Fotografia z informacją o Twojej zabawie już widnieje na pasku bocznym mojego bloga: http://fruttibosco.blogspot.com/
    To może Czarnogóra? Tak czy siak życzę udanego urlopu. Pozdrawiam xoxox

    OdpowiedzUsuń
  133. co prawda, w przeciwieństwie do Ciebie, mi szczęście w losowaniach raczej nie sprzyja, ale co mi tam! przyłączyć do zabawy zawsze można.
    myślę, że Twoje urlopowe państwo już zostało wymienione, ale co byś powiedziała na podróż do... Wietnamu??? :)

    OdpowiedzUsuń
  134. I ja, i ja! Tyle pięnych skarbów:)
    Moja druga ojczyzna- Szwajcaria, już była... No to może...Chiny?
    Pozdrawiam i udanych wakacji życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  135. pierwsza moja myśl o wakacjach to Francja. Ale moze dlatego ze sama ostatnio byłam i zrobiła na mnie duze wrażenie...Po candy tez sie z przyjemnością ustawię:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  136. Zgłaszam chęć:) przystąpienia do losowania:) A jeśli chodzi o miejsce na wakacje to może... Tunezja?:)

    OdpowiedzUsuń
  137. Staję w kolejce po cukierasy =) To może Indie?

    OdpowiedzUsuń
  138. na candy zapisuję się :)
    a kraj... może Norwegia
    pozdrawiam :)
    napolanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  139. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  140. Chętnie przygarnę te słodkości:)
    Pozdrawiam
    Magda
    http://madziorkowepomysly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  141. To i ja ustawiam się w kolejce :)
    A może gorąca Kuba ???
    Pozdrawiam Mila

    OdpowiedzUsuń
  142. ja też się ustawiam w kolejce

    http://asiascrap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  143. Także proszę o wpisanie mnie i zapraszam do mnie
    http://aktoreczka-scrapuje.blogspot.com/

    Ja sama rok temu byłam w Grecji... Może Grecja???

    OdpowiedzUsuń
  144. ja również ustawiam się w kolejce po Candy. hm, wybierasz się do Turcji?

    OdpowiedzUsuń
  145. ja również ustawiam się w kolejce :-)
    a ja obstawiam Norwegię - piękny kraj :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  146. Otóż zgłaszam się jak najbardziej. Banerek jest oczywiście na moim blogu www.poznanianka.blogspot.com
    A kraj? Trudno zgadnąć? Może Irlandia?

    OdpowiedzUsuń
  147. Chętnie wezmę udział w zabawie ;) Na kraj to wielkiej szansy nie mam..wszystko już chyba było..No ale próbuję - RPA? :)

    OdpowiedzUsuń
  148. Zgłaszam się do zabawy i zapraszam na CANDY do mnie :) http://www.miriamart-decu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  149. Ustawiam się w kolejce do candy odpuszczając zgdywanie:)

    OdpowiedzUsuń
  150. Super cukierasy :)))i w dodatku u sąsiadki z Dublina:))Oprócz tego,że grzecznie staję w kolejce , to zapraszam Cię Kamarku ,do grupy na facebooku Scrapujemy/craftujemy na Wyspach ( wszystkie kreatywne duszyczki z Irlandii i Wielkiej Brytanii). Jeśli chodzi o zgadywankę to może po prostu Francja :)) Pozdrawiam serdecznie htpp://aniees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  151. dopisuję się http://z-zycia-jozefow.blogspot.com/
    a stawiam na Afrykę ;)

    OdpowiedzUsuń
  152. Zapisuję się na te cukierasy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  153. Ale słodkości z miłą chęcią przygarnę:)Skoro tu trafiłam, więc zagoszczę na dłużej zapraszam do siebie, także wkrótce u mnie ogłoszę candy roczne.

    OdpowiedzUsuń
  154. Dopiszę się również ja! Może to Chorwacja??

    OdpowiedzUsuń
  155. I ja się chętnie przyłączę;)
    ... do obserwacji blooga także;)
    Pozdrawiam złotopolskojesiennie

    OdpowiedzUsuń
  156. Z przyjemnością staję w kolejeczce po tak cudne słodkości :) Myślę, że wyjeżdżasz do Bułgarii :)

    http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  157. Z wielką radością zapisze się po takie cukierki ;o) Ściskam za siebie kciuki ;o)
    Pozdrawiam serdecznie i ściskam mocno ;o)
    Mysia z http://mysiowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  158. Z wielką radością zapisze się po takie cukierki
    http://ksiazkimojerecenzje.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  159. Ojej! Ile chętnych na słodycze... Ale spróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  160. To co że już było powiedziane, ale tak mi na myśl pierwsza przyszła Francja, potem Szwajcaria, a potem .. w sumie ...Chiny;)Stawiam jednak na Francję:)A na słodkości się piszę i licze na łut szczęścia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  161. Hehe... u mnie banerek już jakiś czas na blogu, a postu u Ciebie nie ma. Ciekawe co sie dzieje? To nie pierwszy blog, na którym powtarzam post cukierkowy :?

    No to ja postawię na... Tunezję ;)))

    OdpowiedzUsuń
  162. Ustawiam się w kolejce. ; ))
    http://panna-marta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  163. Słodkie candy,chętnie je schrupię.Zycze super podróży...a może to Barbados.

    OdpowiedzUsuń
  164. Przypuszczam, że już na wakacjach, więc nie zgaduję ;p choć nie... strzelam Szwajcaria?? Chętnie się zapisuję i zapraszam na moje Candy :D

    OdpowiedzUsuń
  165. Ustawiam się w kolejce ,po cukierki :)
    A stawiam ,że wyjeżdżasz do HISZPANII

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej ,słonecznej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  166. Fajnie tu :)
    Wstąpiłam na chwilę, ale będę dłużej :)

    A wakacje? - Indie?

    OdpowiedzUsuń
  167. i ja się ustawiam i zapraszam do mnie magda

    OdpowiedzUsuń
  168. Również się zapisuję i zgaduję, że wybierasz się do Meksyku:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  169. Zapisuję się z przyjemnością! Może Brazylia?

    OdpowiedzUsuń
  170. Przyłączę się z radością - megasłodkie cukierasy!!! A postawię na Grecję, tam tak pięknie teraz....

    OdpowiedzUsuń
  171. Dołączam do zabawy i obstawiam Dominikanę :)

    Pozdrawiam,
    www.mtn-paolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  172. Zaklepuję sobie miejsce!
    Pozdrawiam,
    http://salicekreatywnie.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  173. Dołączam do jakże długiej kolejki :)
    Wybieram : Tunezja
    mój mail : kasiab-10@o2.pl
    mój blog :
    http://jokerowa-rzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  174. o jejku jejku kolejka długa ale warto spróbować ;)
    pozdrawiam ciepło
    dorotka
    http://mojesutasze.blox.pl/html

    ps. a może do Kandy? (wiem wiem troszkę daleko ale czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
  175. Ledwo dotarłam do końca komentarzy, by ustawić się w tej długaśnej kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  176. No to i ja się zapisuję na słodkości, a przy okazji stawiam na Macedonię.

    OdpowiedzUsuń
  177. Cudne rzeczy do wygrania! A co do wyjazdu to strzelam na ślepo, bo prawie wszystko już było: PERU!?

    OdpowiedzUsuń
  178. Cudowne candy! Ustawiam się w kolejce, info już na blogu: http://nawiedzonaulala.blogspot.com/

    Może Szkocja?

    OdpowiedzUsuń
  179. a może Sri Lanka?
    Ustawiam się w ogonku i czekam na Twój powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  180. Cudne candy :).

    Oj mam nadzieję, że to mi się poszczęści w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  181. Lubię cukiereczki, a już za wytrawnymi słodyczami wprost przepadam;-0
    Staję do losowania!

    OdpowiedzUsuń
  182. Kolejka długaśna, marne szanse na słodyczki, jednak spróbuję. Ja to sobie tak myślę że może na wakacje zajrzysz do naszego kraju czyli PL - wszystko zależy od tego jakie masz oczekiwania wobec wypoczynku...

    OdpowiedzUsuń
  183. i ja się ustawiam w tej długiej kolejce :)
    Co do wyjazdu to obstawiam Słowenię :)

    OdpowiedzUsuń
  184. Fajnie,że tu trafłam! Zapisuję się, bo mi apetytu narobiłaś!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  185. Zgłaszam się :)

    Stawiam na wakacje w ojczyźnie - Polska :)

    www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  186. Zgłaszamy się :)

    Japonia?

    www.szkolnapracownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  187. Ja myślę, że Portugalia, bo tam jeszcze chyba jest ciepło... A słodkości pyszne i mam na nie oczywiscie wielką chęć!

    OdpowiedzUsuń
  188. To i ja się zapisuję.
    Pewnie nie trafię, ale obstawiam Polskę :D a co...

    OdpowiedzUsuń
  189. Zgłaszam się ;p
    Myśle że to może być Hiszpania :D
    obserwuję,
    link: http://kamarekscrap.blogspot.com/2011/08/candy-u-kamarka.html

    OdpowiedzUsuń
  190. zgłaszam się
    nicolasek2@wp.pl
    moooooda.blogspot.com

    strzlam że to Chorwacja,a może Włochy ?

    OdpowiedzUsuń