Obserwatorzy

wtorek, 17 maja 2011

Portret

Gdy wygrałam candy u Angel nie mogłam uwierzyć w swoje szczęście.
Zawsze marzyłam o tym, żeby ktoś namalował mój portret.
No i moje marzenie się spełniło.
A portret przeszedł moje najśmielsze oczekiwania ponieważ jest po prostu idealny.
Zawsze podziwiałam osoby, które mają talent do rysunków, a Angel namalowała ten portret z małego czarno-białego zdjęcia, więc tym bardziej należy jej się uznanie.
Angel dziękuję Ci bardzo.
Portret przebył bardzo długą drogę i już nie mogę się doczekać jak go oprawię.



Oprócz tego dostałam od Angel piękny notes.



Rewelacyjną podkładkę.


No i świetną kartkę.


Angel dziękuję bardzo jeszcze raz!

14 komentarzy:

  1. Piękna wygrana, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wygranej, prezenty wspaniałe a portret rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje tak wspaniałej wygranej :)
    Portret jest wspaniały ,ma autorka talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie , nie wierzę ,że można mieć takie szczęście do wygranych!
    Portret i pozostałe prezenty są świetne, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow. Portret genialny i inne dodatki także śliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Portret cudowny:) I jeszcze tyle prezentów...;) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdrościłam Ci a teraz to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tzn teraz to już zazdroszczę na całego (tak dziwnie jakoś to "w ogóle" mi brzmiało) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny portret.
    Ty to masz szczęście:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :)Dziękuję za odwiedzinki na blogu,bardzo mi miło:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje - portret rzeczywiście prezentuje się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały portret. Piękna kobieta z zamyślonymi oczami )))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, ja też chcę taki portret!

    OdpowiedzUsuń