Obserwatorzy

wtorek, 10 maja 2011

Ja to mam szczęście!

Bardzo lubię brać udział w candy i jak do tej pory szczęście mi sprzyja.
zainspirowanej wygrałam dwie piękne pary kolczyków.
Kolczyki dotarły do mnie z pewnymi przygodami, ale najważniejsze, że są już moje.
Zainspirowana! Jeszcze raz bardzo dziękuję.
Te czerwone szczególnie cieszą moje oczy:

Kuleczki miałam przyjemność wypełnić ankietę i wygrałam kolczyki w moim ulubionym kolorze:
Bardzo dziękuję, są super!

Ogromną niespodziankę sprawiła mi Malutka.
Bardzo dziękuję za piękną kartkę:

Moc serwetek:

                                                                       I pachnącą zawieszkę:

Trzymam za siebie kciuku w dalszych losowaniach.

8 komentarzy:

  1. Super:)
    Niech Ci wszystko służy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, ale masz szczeście :) tylko pozazdroscic:) Powodzenia w dlszym ciągu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale skarby! Gratuluję, szczęściaro :), pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. szczęścia zazdraszam :)) i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęściara... Gratuluję wygranych i czekam na kolejne zdjęcia ładnych nagród. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń