Obserwatorzy

wtorek, 3 kwietnia 2012

Pastelowe kartki Wielkanocne


















12 komentarzy:

  1. oo.. bardzo fajne!! Śliczne jaja! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste i urocze. A już myślałam, że niczego nie pokażesz przed świętami ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne jajkowe kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj! Cosik długo Cię nie było:) Śliczne, pomysłowe i bardzo jajeczne karteczki, szczególnie podobają mi się te żółte:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne:) mi również najbardziej podobaja się żółte:))

    OdpowiedzUsuń
  6. wielojajeczny wyrob przewiosenny, a ten zielony tusz -cudo.
    powalila mnie Twoja prostota wykonania +efekt koncowy= super

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że wena wróciła :) bardzo fajne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna kolorystyka - przepadam za takimi barwami. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pastele królują, ja w tym roku zawaliłam z kartkami. Nadrabiam inaczej...
    Pozdrawiam Cię serdecznie i na te święta życzę Ci spełnienia wszystkich marzeń, ogromu wolnego czasu na robótki i bezliku radosnych niespodzianek. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świąteczny hurcik? Cudne pastele. Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń